سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد ششم دی ماه 1366 در تهران است . این بازیگر مشهور تحصیلاتش را تا دیپلم تجربی ادامه داده است . پدرش سعید قریشی و مادرش ندا افشار هستند . او مادرش را مشوق اصلی خود برای بازیگری می داند . خانم قریشی تنها یک برادر به نام سپهر دارد که از او کوچکتر است و به عنوان عکاس و خبرنگار بسیجی نیز مدتی در سوریه حضور داشته است .

درخشش در سریال دلنوازان

سحر قریشی از بازیگران شناخته شده و با سابقه سینما و تلویزیون کشورمان می باشد . وی توانسته در سال های اخیر روند روبه رشد چشمگیری در عرصه بازیگری داشته باشد . این بازیگر با درخشش در سریال دلنوازان به شهرت فراوانی دست یافت و مورد توجه کارگردان سینما قرار گرفت . سحر قریشی را به عنوان یکی از بازیگران پر حاشیه میتوان نام برد .

در چند سال اخیر به دلیل جنجال آفرین هایی که داشته به خصوص در رابطه با مهدی طارمی بازیکن تیم ملی حسابی خبر ساز شد . این خبر مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت .

حضور در صحنه تئاتر

اولین تجربه حضور سحر قریشی در تئاتر مربوط به سال 1396 است . او در نمایشی به نام لامبورگینی 2 به کارگردانی سیامک صفری به روی صحنه رفت . بازی او در این تئاتر به حواشی و جنجال هایی همراه بود .

ازدواج اول و طلاق سحر قریشی

اولین بار قبل از شروع بازیگری تقریبا در سن 17 سالگی در سال 83 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد ، اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد . مهران اخوان در باره جدای اش از سحر می گوید پس از پخش سریال دلنوازان که باعث شهرتش شد رفتار سحر تغییر کرد و شش ماه بعد از آن من از ایشان خبری نداشتم . به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم و در نهایت از هم جدا شدیم .

صیغه محرمیت با امید علوی

سحر قریشی اولین بار در یک برنامه  تلویزیونی خبر محرم شدن خود با امید علوی که خواننده هست را رسانه ای کرد و درباره نسب خود با وی گفت : من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.این رابطه هم بعد از چند ماه به جدایی ختم شد .

رابطه با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 1396 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد . اما مدتی با واکنش تند برادر سحر این خبر تکذیب شد . با این حال انتشار فیلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عکس های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر درست بوده است . این دونفر با هم رابطه داشتند که به ازدواج ختم نشده است .

ازدواج جنجالی با امیر تتلو

سحر قریشی در بهمن ماه 1400 بعد آخرین تجربه بازی خود در سریال نیسان آبی با امیر تتلو خواننده جنجالی ساکن در کشور ترکیه وارد رابطه عاشقانه شد . در نهایت این زوج چند هفته بعد از اعلام رابطه عاشقانه خود ، ازدواج کردند و خانم بازیگر بعد از مدتی اعلام کرد رسما از عرصه بازیگری خداحافظی کرده است .

ماجرای منقلب شدن

سال 1396 سحر قریشی در مورد حضور زنان در استادیوم اینطور گفت : دوست ندارم بروم استادیوم ، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می شوم . احساس امنیتم را از دست می دهم ، کاملا موافقم که اجازه نمیدهند خانم ها به استادیوم بروند .

این یک خط کافی بود تا بازیگرانی چون مهناز افشار واکنش های تندی به او نشان دهند . البته خانم قریشی علت این واکنش ها را حسادت عنوان کرد .