سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان متولد 29 اردیبهشت ماه سال 1354 در شهر تهران است. تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران به پایان رسانده است. وی با بازی در سریال خانه به دوش چهره اش شناخته شد. بهنوش بختیاری علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تاجر و مالک برند لباس و جواهرات می باشد. بهنوش بختیاری در تیرماه 1378 با محمدرضا آرین نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده است.

خانواده بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری یک خانواده 5 نفره دارد  و آخرین فرزند خانواده است . وی یک برادر بزرگتر از خود به نام بهزاد و یک خواهر به نام بهناز دارد . پدرش در گذشته کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار است .

نحوه بازیگر شدن بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری سال 1354 در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اکنون ساکن شهرک ژاندارمری می باشد . وی دوره بازیگری را تحت نظر مهتاب نصیرپور گذراند . وبا منشی گری صحنه وارد کار شد و به هنرپیشه گری پیوست .

ماجرای ازدواج بهنوش بختیاری

این هنرمندکشورمان تیر ماه سال 87 با محمد رضا آرین ازدواج کرد . محمد رضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد .

بهنوش بختیاری به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت: مهریه من 14 سکه بهار آزادی است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

نخستین بازی حرفه ای

بختیاری اولین بار سال 1375 وقتی 21 ساله بود با معرفی خانوم نصیر پور در سریال هوای تازه بازی کرد و نخستین بار 20 هزار تومان که رقمی هم نبود دستمزد گرفت . بعد از چندین تجربه بازیگری به علت دستمزد کم ، وارد منشی گری پشت صحنه شد .

شغل دوم خانم بختیاری

خانم بازیگر یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد . او صاحب امتیاز مجله دیده بان می باشد . علاوه بر سهام داری برند لباس پاندورا ، مالک برند طلا و جواهر روجا گالری هم می باشد .

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر خود و داریوش فرضیایی نوشت :

تو عمرم انقدر ازکاری لذت نبرده بودم . محله گل و بلبل دید منو به دنیا عوض کرده. وقتی واسه بچه ها کار میکنم روحم جلا پیدا میکنه. وقتی عشق خالصانه و بی توقع و رفتار پاکشونو میبینم دیگه از هیچ قضاوتی ناراحت نمیشم.

پیش خودم میگم ما انقدر لیاقت داشتیم که فرشته ها دوسمون داشته باشن ومام به عشقشون ساعتها روپا وایسیم. وقتی میگن خاله چمنی دلم ضعف بره و بگم تا آخر عمربرای لبخندتون جون میدم. عمو پورنگ که دیگه یه سره جاش تو بهشته که انقدر دعای پاک کوچولوا همراهشه. خوش به سعادتشون…

خیلی خیلی خیلی این کارو دوس دارمو همینطور خسته نباشید اقای علیپور کارگردان گلمون. اقای اقاجان زاده تهیه کننده ای که شبیه هیچ تهیه کننده ای نیست و مال سرزمین کودکان است وبس. گل و بلبلیا خسته کار نباشید. همین الان از سرکار میایم خونه ولی روحم زنده وشاده.

با اینکه جسمم خستس که اونم بایه خواب خوب میشه. شبتون پرستاره..ببخشید که نمیتونم جواب کامنتای قشنگتونو بدم. سرفرصت ایشاللا. ولی همرومیخونم..دوستون دارم.یا علی

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 1394 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود .

این هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزند خواندگی قبول کند . اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد .